De allerlaatste dag!

29 augustus 2023 - Nusa Dua, Indonesië

Vandaag is echt de allerlaatste dag van onze geweldige vakantie naar Bali!

Jor en Jess zijn eergister nog wezen parasailen. Geweldig vond ze het, hoe kan de een toch hoogtevrees hebben en de ander het niet hoog/gek genoeg vinden? Gister zijn ze met zn 3-en nog op de banaan geweest. Mijn SPA behandeling was super. Ik probeer Jor al jaren naar een masseur te krijgen, zeker de laatste tijd met zijn rugklachten maar hij vertikt het! Nu hadden ze hier in de SPA een soort thermobad met allemaal jetstreams, dan heb je dus een soort massage maar dan zonder fysiek contact. Dat wilde hij dan wel proberen, en het was even wennen maar wel heel lekker voor je rug en schouders, dus we kunnen er weer tegen aan!

Vannacht werd ik wakker van beweging, ik vroeg aan Jor wat ben jij nou aan het doen?? Niks! Maar het hele bed beweegt 😳 Ja en de kopjes en glazen ook…. Was er gewoon een aardbeving! Jor nog een uur wakker omdat hij aan het nadenken was wat te doen als er nog een grotere achteraankomt, ik lag binnen 1 min weer te slapen en vroeg me vanmorgen af of ik het gedroomd had of niet. Maar het was echt waar, op ong 100 km hier vandaan zijn 2 aardbevingen geweest vannacht.

Nog een paar uurtjes bij het zwembad, straks nog lekker lunchen ( het a la carte eten is hier echt heel goed) en dan moeten we echt gaan uitchecken. Dan zit onze 19-daagse reis er echt op en gaan we, toch ook weer lekker altijd, naar huis. We hebben het echt super gehad, veel variatie in plekken van cultuur naar strandvakantie. Het viel is ons totaal niet tegen dat we ‘ uit de koffer leefde’  en 3 x moesten verkassen. De mensen zijn hier zo vriendelijk, tuurlijk voor een fooitje, maar ook als het zo uitkomt dat je geen fooitje bij je hebt, willen ze je overal mee helpen.

Wat vond je het leukste deze vakantie?

Jessy: De Swing & Quadrijden
Toni: Jetski & Quadrijden
Jordy: De autenthic tour in Ubud
Nancy: De combinatie van wat doen en heerlijk relaxen.

Wat heb je het meest gemist van thuis?

Jessy: Turnen
Toni: douche
Jordy: badkamer
Nancy: mijn bed

Wat vond je minder fijn in Bali?

Jessy: de douches waren hier echt slecht en de opdringerige verkopers
Toni: niet uit de kraan drinken
Jordy: alles met de taxi moeten doen   Nancy: opdringerige verkopers

wat ga je missen?

Jessy: vele zwemmen en lekkere ontbijt
Toni: het lekkere eten
Jordy:  de rust
Nancy: geen wekker, en geen verplichtingen, en het gezellig elke avond samen eten.

Deze vakantie was….:

Jessy: Leuk! Veel gedaan wat we normaal niet doen
Toni: een avontuur
Jordy: een blijvende herinnering
Nancy: Super om samen met ons gezin te doen

We mogen blij zijn dat we deze reis samen hebben mogen maken, gezond en wel allemaal weer terug zijn. ❤️ Uitgerust en klaar voor Jessy haar brugklas periode en Toni naar Havo 4. Wij weer aan het werk, op naar nieuwe herinneringen!

1. Merel:
    29 augustus 2023
    Ja wat een avontuur he! Dit is toch super vet zo'n reis!! Ga je nooit meer vergeten!! Geniet nog even en goeie terugreis! Tot snel 😘😘
  2. Mams:
    29 augustus 2023
    Fijn dat jullie zo genoten hebben, mooi om op terug tekijken.
    Ook weer fijn om thuis te komen😉😊
    Goeie vluchten🙏
    Xxxx
  3. Sandy:
    29 augustus 2023
    Erg leuk die lijstjes 😀wat een afsluiter zeg met die aardbeving.
    Fijne terugreis 😘
  4. Moon: