Nusa Lembogan

22 augustus 2023 - Nusa Lembongan, Indonesië

Gister zaten we op de helft van de vakantie en zijn we vertrokken naar Nusa Lembogan.

Transfers en boottickets hadden we al geregeld. Waar de een zegt dat moet je lekker ter plaatste pas doen, scheelt geld en ben je vrijer in wanneer je wilt gaan bijv. Waren wij maar wat blij dat het wel geregeld was, geen rijen bij de ticketverkoop, taxi die er op de afgesproken tijd stond, koffers werden getild, nee wij vonden dit een prima plan.

De boot was maar een half uurtje, maat wel een pittig half uurtje, wat een beuken op het water en snikheet in de boot! Maar dan kom je aan bij het eiland, en ben je alles vergeten, prachtig!! ( dit was stiekem de plek waar ik me het meest op verheugde) Ook hier stond de transfer al weer klaar, koffers werden geregeld, ook wel fijn aangezien je een stukje door het water moet omdat ze geen pier hebben.
aankomst bij de vila, wow wow!

Wat gaan we doen? We willen best veel maar zijn er maar 4 dagen, dus beetje uitpakken, even lunchen en een buggy gehuurd om zelf het eiland over te gaan. Je bent rond in een uur rond, dus zo groot is het niet.
De buggy was geen succes 😂  er rijden geen auto’s op het eiland, alleen heel veel scooters en een handje vol buggy’s, de meeste bestuurd door een driver maar wij wilde het zelf doen. De ‘wegen’ zijn smal en hobbelig, je moet links rijden en de andere weggebruikers zijn het gewend….. wij niet!

We hadden de buggy voor een halve dag, we mochten overal stoppen, zouden ergens gaan eten en dan de buggy weer terugbrengen. Na een uur was ons wel duidelijk dat we no way in het donker wilde rijden dus na een 2,5 uur hebben we dat ding met een bloedgang terug gezet.

We hebben onderweg een drankje gedaan bij Dream Beach. En gestopt bij Devil Tears, dit was echt heel tof om te zien.  Bij iedereen sloeg de moeheid en de warmte een beetje toe, wat kleine hapjes besteld en lekker optijd naar bed.

Vandaag is het feest! Jor is jarig en Jess zou Jess niet zijn als ze slingers, een confettikanon en als enige een kado heeft verstopt in haar koffer!😍 We gaan naar een beachclub ( die van eergister was behoorlijk mislukt)  waar je geen bedjes kan reserveren. Dus vroeg ontbijten en snel die kant op.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Stef:
    22 augustus 2023
    Er valt in ieder geval heel wat na te praten
    🤣🤣🤣
  2. Karin:
    22 augustus 2023
    Hiep Hiep Hoera voor Jordy, jullie zitten op de juiste plek om zijn verjaardag te vieren, PROOST!
  3. Sandy:
    22 augustus 2023
    Wauw wauw wauw…dat zijn de plekken waar je wilt blijven ja..echt schitterend om te zien en weer een mooi avontuur om lang van te blijven genieten. Hiep hiep hoera 🥳 🎉
  4. Mams:
    22 augustus 2023
    Wat een pracht vakantie hebben jullie.
    Jor ook hier gefeliciteerd🥂🥂🎉🎉💋
    Xx
  5. Mieke Waalwijk:
    Van harte gefeliciteerd vanuit België 🎈💐🥂
    Geniet van elkaar 💞🥳
  6. Sabrine:
    23 augustus 2023
    Geweldig om te lezen allemaal! En wat super lief van Jessy!! Zo is ze, lekker genieten nog ❤️
  7. Mams:
    24 augustus 2023
    Dat geluid onderwater, zo rustgevend behalve als je flipperfeest om je oren krijgt🙈.
    Hoop dat jor snel van zijn hoofdpijn af is, airco niet altijd fijn snachts.
    Geniet van jullie laatste stop morgen.
    Heerlijk om beetje mee tegenieten hoor.
    Xxx