Sanur

19 augustus 2023 - Sanur, Indonesië

Onze 2e stop is Sanur. Totaal anders dan Ubud, dit is echt een badplaats maar wel waar toeristen en de lokale bevolking zich heel erg mengen.

Een grote winkelstraat, met tientallen warungs, massage salons, souvenirwinkeltjes en af en toe een boutique winkeltje of een zilvershop. O, ja en heel veel toeterende taxi’s. Hier toeteren ze juist weer als ze vrij zijn en vragen op die manier of je een taxi wil. Wat ons betreft is Sanur niet bijzonder en hadden we wel een nachtje korter kunnen boeken hier.

Bewust of onbewust kiezen wij toch de grotere , nettere reataurantjes uit ipv een plaatselijke warung. Terwijl je hier juist het lekkerst en het goedkoopst kan eten.
we hebben vandaag toch geluncht in zo een tentje. En ja hoor…. Lekker en we waren met zn 4-en nog geen 20 euro kwijt .

Ik heb ook een massage salon getest, ook deze verhalen kloppen, super goed en heel goedkoop. ik ben 1,5 uur onder de pannen geweest voor 24 euro incl fooi! Jullie weten allemaal wel wat een massage in NL kost 😂  Morgen wil Toni ook mee. Ze mogen alleen niet aan zijn voeten zitten haha

We slapen in een heerlijk hotel, 101 Oasis, met toegang tot het zwembad vanuit onze kamer. Ontbijt is goed, en hele vriendelijke mensen.

Dagje strand gehad vandaag, heerlijk dag. Het hotel heeft een aantal bedjes voor hun gasten, we waren vroeg vanmorgen dus konden de beste uitkiezen.  Het zeewater werden wij niet heel gelukkig van, veel viezigheid in het water en heel veel zeewier.

Vanavond een leuk diner gehad op het strand, een Balineese rijstafel. Erg lekker, als je zelf kiest kies je toch vaak voor dezelfde dingen.  Omdat we morgen nog een hele dag hier hebben en het eigenlijk wel gezien hebben zijn we even opzoek gegaan naar een beach club. Deze hebben we gevonden, net een cocktailtje gedronken en daar gaan we morgen een dagje heen!

Maandag stappen we op de boot naar Nusa Lembongan! Daar hebben we heel veel zin in en gaan we Jor zijn verjaardag vieren dinsdag.

1. Sandy:
    19 augustus 2023
    Met je moeder was het 10 Euro geweest 😉lekker hoor zo laten verwennen. Daar weten ze wel raad mee. Ben benieuwd hoe Toni het gaat vinden. Geniet lekker!
  2. Mams:
    19 augustus 2023
    Haha sandy je kent me tegoed.
    Voor 24,- ga je zeker vaker massage nemen, gewoon op iedere nieuwe locatie ervaren.
    Klinkt allemaal weer te gek.
    We kijken weer uit naar het nieuwe verslag.
    Xxx
  3. Karin:
    20 augustus 2023
    Goeie keuze om een dag naar een beach club. te gaan. Ben benieuwd of het een Ibiza look heeft met lekkere lounge bedden. De cocktails zullen vast een stuk goedkoper zijn😀 Geniet ervan.
  4. Stef:
    20 augustus 2023
    Goedemorgen
    Ook dit is weer een mooie vakantiedag met
    leuke dingen te doen!!
    Ik zie de tinten van huidskleur al aardig naar
    bruin veranderen Have fun!!!!😘
  5. Nicole Waalwijk:
    21 augustus 2023
    Wat een andere vakantie is dit. !! Hoe mooi 🤩 volgen jullie . mooie foto’s . een hele andere wereld Genieten maar 😘
  6. Daisy Huisman:
    21 augustus 2023
    Ik zie ook lekkere cocktails dus dat is altijd goed! Haha