Laatste stop Nusa Dua

27 augustus 2023 - Nusa Dua, Indonesië

We zitten sinds vrijdag middag in ons laatste hotel. We hadden een All Inclusive Resort geboekt, voor de zekerheid. Stel dat deze vakantie toch niet helemaal ons ding zou zijn wilde we iedergeval lekker chill afsluiten met de kids.

Nu hebben we mazzel, het beviel prima én we sluiten lekker chill af haha.

Het is hier heel veel zwemmen, zonnen, eten en drinken. Toni op de jetski, Jess wil graag para sailen, we gaan straks schildpadjes vrij laten en vanmiddag op de banaan. Dus dit klinkt echt als een prima afsluiter. O,ja ik vergeet helemaal dat ik vanmiddag een ‘ 2 hours treatment’  heb geboekt in de SPA. Helaas is dat gelijk met de bananen rit 🤪

Dinsdag avond vliegen we weer naar huis.
We genieten nog even voordat we weer in de modus van werken/school/sporten/taxiën/boodschappendoen/huishouden zitten 😅

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Stef:
    Goedemorgen
    Dat is zeker mooi afsluiten,wat een luxe en de fotos spreken voor zich.
    Blij dat Jor ook weer ok is
    Geniet en tot gauw😘😘
  2. Sandy:
    27 augustus 2023
    Lekker hoor..dat is dan een dubbel genieten vakantie en ook mooi om te zijn dat de kids zo avontuurlijk zijn. Die Jesse en hoogte hahaha. Van wie heeft ze dat toch. 🤩
  3. Mams:
    27 augustus 2023
    Wat is dit dubbel genieten dan.
    Ieder zijn ding wat hij graag wil, en jij goeie planning nanc lekker naar de spa en de rest op de banaan😜
    Xxx
  4. Daisy Huisman:
    Hahaha wat toevallig Nanc!! 😂😂😂
  5. Mieke Waalwijk:
    28 augustus 2023
    Thuis is vast ook weer lekker en kunnen jullie nog lang nagenieten van deze prachtige reis